sobota, 22 lutego 2014

Rozdział 7

Oczami Pawła
/retrospekcja/
Wybiegłem z domu i pędem ruszyłem w stronę ulicy, na której mieszka ten gówniarz. Po jakiś 5 minutach dotarłem na miejsce. Zobaczyłem go jak idzie z jakaś laską. Aha! Szykuje się jakaś drama!
-Co ty kurwa robisz?!- wykrzyknąłem.
-Nie twoja sprawa palancie!
-Laska, spadaj stąd, bo zaraz będzie niemiło.- odeszła. Uff...
-Czego chcesz?
-Hmm... pomyślmy... Wczoraj całowałeś się z jakąś dziewczyną nagle zapominając, że na jej miejscu powinna być Agata.
-Serio? Dzięki, że przypomniałeś. Muszę napisać do tej blondi, którą przed chwilą widziałeś, że z nią zrywam i wracam do Agaci.
-Ile jeszcze masz tych lasek?- zapytałem.
-W odróżnieniu do ciebie to sporo.
Nie wytrzymałem i porządnie dałem mu w mordę. Nie musiałem długo czekać, bo dostałem rewanż.
-Ty kretynie!- krzyknąłem i zacząłem okładać go pięściami. Bójkę przerwała jakaś dziewczyna. Czekaj... Skądś ją znam. To przecież Ola. Przyjaciółka Agaty.
-Idźcie lepiej do domu, jeśli nie chcecie siedzieć w komisariacie.
Posłuchałem się jej i poszedłem do domu.
/koniec retrospekcji/
Chcę tylko dla niej jak najlepiej, a ona i tak robi co chce, a potem szlocha. Chyba pójdę ją przeprosić. Wstałem i skierowałem się w stronę pokoju brunetki. Stanąłem przed  drzwiami i powiedziałem:
-Siostra,ja... ja... przepraszam.-Brak odpowiedzi. Trudno... Przyjdę później. Już miałem iść do swojego "królestwa", gdy usłyszałem kroki. Spojrzałem do tyłu, a na końcu korytarza stał...
_________________________________________________________________________________
Hej :)
Dodajemy już 7 rozdział :)
Czekamy na wasze komentarze :)
                                                                               Kolorowa i Misio ;*  

2 komentarze:

  1. należało się mu :)
    bardzo fajny rozdział, chociaż taki krótki ;/ niestety krótki...
    zapraszam do siebie :*
    http://w-rytmie-marzen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń