piątek, 31 stycznia 2014

Rozdział 3

-No bo ona sama weszła do mojego pokoju i gadała coś o jakimś referacie z biologii, a gdy usłyszała kroki pocałowała mnie, a wtedy weszłaś ty.
-Nie wierzę ci!
-Przecież ja cię kocham Agata!
-Muszę to wszystko przemyśleć.- powiedziała. Odwróciła się i poszła w stronę swojego domu.
Zostałem sam...

Oczami Agaty.
Następnego dnia.
W nocy nie mogłam spać. Cały czas myślałam o tej całej sytuacji. Wstałam godzinę przed 6:00. Umyłam się i ubrałam. Nie do wiary, że będę musiała spędzić 7 godzin z Kacprem i Sandrą...
Niechętnie przebyłam drogę do szkoły. Pierwszą miałam historię. Usiadłam na swoim miejscu. Siedziałam z jakąś dziewczyną przez rok, a nawet nie znałam jej imienia. Wreszcie zabrzmiał dzwonek i wszedł facet od histy- nasz wychowawca.
-Stwierdziłem, że wasz przesadzę.
W klasie rozległy się pomruki niezadowolenia.
-To zaczniemy od Tomka. Ty usiądziesz z Kacprem, a Sandra usiądzie... hmm... A już wiem! Z Agatą!- zamarłam.


Hej ;) Dzisiaj pojawił się króciutki rozdział. Cieszycie się?
JEŚLI BĘDZIE CHOCIAŻ 1 KOMENTARZ DODAJEMY NOWY ROZDZIAŁ JUŻ JUTRO ;D

                                                                         Kolorowa i Misio ;*

2 komentarze: