sobota, 4 stycznia 2014

Rozdział 1
Oczami Agaty.
Jutro klasówka z Matmy .Jak ja jej nienawidzę!Właśnie zdejmowałam buty, gdy usłyszałam głos mamy.
-Córeczko to ty?
-Tak, a co ?
-Musimy porozmawiać.
-Tylko szybko ,bo jestem głodna i muszę się uczyć do klasówki , a wieczorem wychodzę z Kacprem.
-Lepiej usiądź...
-Pamiętasz jak złapałem tego bandytę ?
-Tak tato pamiętam.
-Wtedy wszyscy w pracy mi gratulowali.A dziś dostałem list o  przeniesieniu mnie do najlepszej jednostki detektywistycznej w Warszawie .
-To super tato, gratuluję!-byłam bardzo szczęśliwa  lecz po chwili zdałam sobie strawę z ostatnich słów wypowiedzianych przez mojego tatę.-
Do Warszawy!
-Tak skarbie do  Warszawy.
-To znaczy, że...... przeprowadzamy się
-Niestety tak.
-Ale mamo ja tu mam przyjaciół i chłopaka!
-Wiemy...
-A co ze szkołą?-przerwałam mamie.
-Przeprowadzimy się w wakacje.
-Na te słowa wybiegłam bez słowa  z domu i ruszyłam w stronę domu mojego chłopaka.
Gdy dotarłam na miejsce zapłakana zadzwoniłam dzwonkiem do domu Kacpra.Otworzyła mi jego mama .
-Dzień dobry,jest Kacper?
-Tak jest w swoim pokoju.A co się stało?
Ale nie odpowiedziałam , bo biegłam po schodach.Bez pukania weszłam do pokoju mojego chłopaka.A zobaczyłam tam.........
                                                                                                         KOLOROWA I MISIO :)

1 komentarz:

  1. Nominowałam Twój blog do Liebster Award :)
    Szczegóły: http://zyj-tylko-chwila.blogspot.com/2014/01/liebster-award.html

    OdpowiedzUsuń